Monday, May 14, 2007

Inca n-ai? Ia-ti! Se poarta:))


1. Un trench in nuante neutre alb, crem, bej
2. O bratara lata sau un colier voluminos inlocuiesc bijuteriile fine, feminine.
3. Geanta supradimensionata- desi nu credeam ca gentile pot deveni mai mari decat erau, noul sezon ne surprinde cu dimensiuni gigantice.
4.Bluza- bluze ce au guler cu jabou sau volanase, cu maneci bufante, din materiale vaporoase si cu aplicatii stralucitoare.

Unele din cele mai cautate sunt acestea....Insa fiecare poarta ce-i vine in cap si cum crede ca o avantajeaza:))

AAAA, sa nu mai zic de.... balerini:P deja m-am plictisit peste tot sa-i vad....de asta nici nu mi-am mai achizitionat:))))

Leapsa asta ma pune sa dau 3 site-uri.....mmmmm....
www.kudika.ro ( te si "consulta" daca ai o problema, referitor la sanatate, dragoste etc)
www.doizece.ro ( doizece te provoaca la un joc )
www.egirl.ro (mie imi place:)


Si ink ceva: " in leapsa" vor intra
http://carcotash.weblog.ro/
http://bestrong.weblog.ro
http://pasiuni.blogspot.com

2 comments:

Alexandra Mihaila aka lexy192 said...

vezi ca trebuie sa dai si 3 link-uri de site-uri interesante. citeste ce cere leapsa. tu ai dat-o doar mai departe fara a te achita de datorie :P

Anonymous said...

Da, alex, da mihaela nu e singura care nu sfatuit lumea cu nush ce situri interesante. Si, oricum, chestia asta cu site-urile e relativa, pt ca as putea sa pun si eu 'nspe mii de linkuri plictisitoare pt unii iar pentru altii.........mult prea plictisitoare....so.....:-??