Wednesday, March 14, 2007

Ziua unei " flori"

Da, mi-am permis sa ma fac floare, ca azi a fost ziua mea.......( eee si oricum sunt nascuta intr-o luna a floricelelor:) deci....), iar un alt motiv, e alintul pe care mi l-a dat mami meu...
Astazi m-am simtit mai frumoasa ca de obicei ( si vremea m-a ajutat:P) Mi-am permis sa lenevesc foarte mult, ( prin lene combati stresul :P) sa nu merg la facultate nici pentru o ora si am simtit atentie din partea celor din jur.
Cum m-am facut eu azi "mumoasa"? Am ajuns intr-un spa, la un masaj....( eee a fost un cadou asta ) mmmmm.... si ce bine m-am simtit. Am zis ca toate ar trebui sa ne alocam timp si niste bani deoparte pentru noi insene, ca doar vrem sa fim tinere si " in putere" mereu nu?
Dupa asta ma simteam ca o rasfatata si tare as mai fi stat.......
In peisaj au mai intrat azi si un tort dulce, dulce si cineva drag:)p
Deci..... "ziua" te mai astept si la anu'.....ai fost frumoasa azi.

2 comments:

Anonymous said...

sunt femei care-si permit lucruri din astea, dar majoritatea am vrea insa.....stiti care e probl in Romania....money, money...

Maddie said...

la multi ani :)